7506 O czym należy pamiętać układając programy lojalnościowe? <p>Każdy właściciel firmy powinien pomyśleć o ułożeniu odpowiedniego 
programu lojalnościowego. Jest on w stanie zachęcić starych klientów do 
zostania w firmie, a także przyciąga on również nowych klientów. Przy 
jego tworzeniu, warto jednak zwrócić uwagę na kilka istotnych kwestii.<br>
<br></p><h2>
System naliczania punktów</h2>
<br>
 <a href="http://www.unicard.pl/produkty/karty-plastikowe/rodzaje-kart-plastikowych/lojalnosciowe.html">Karty lojalnościowe</a> przede wszystkim powinny naliczać punkty przy 
robieniu każdych kolejnych zakupów. Za otrzymane punktu klienci powinni 
mieć możliwość robienia zakupów, albo otrzymania jakichś określonych 
prezentów. Dobrze jest co jakiś czas naliczać za konkretne produkty 
więcej punktów. Ważne jest jednak aby system punktowania był jasno 
opisany i dostępny dla każdego zainteresowanego. Ponadto przy 
zarejestrowaniu się system powinien naliczać więcej punktów, aby 
zachęcać do przynależności do programu lojalnościowego. <br>
<br><h2>
Członkostwo wybranych klientów</h2>
<br>
 Dobrze jest również stworzyć program, który oferuje członkostwo jedynie
 stałym klientom. Wtedy osoby, które bardzo często robią zakupy w danej 
firmie, albo korzystają z jej usług mogą zostać docenieni. Dobrze jest 
oferować im różne rabaty, albo co jakiś czas darmowe produkty, albo 
usługi. W ten sposób osoby takie zostaną zachęceni do dalszego 
korzystania z usług właśnie tej konkretnej firmy. Warto zdawać sobie 
sprawę z tego, że stali klienci przynoszą firmom zazwyczaj największe 
zyski. To im właśnie powinno się oferować lojalnościowe karty.
          <p></p> 2018-08-08

O czym należy pamiętać układając programy lojalnościowe?

2018-08-08

Każdy właściciel firmy powinien pomyśleć o ułożeniu odpowiedniego programu lojalnościowego. Jest on w stanie zachęcić starych klientów do zostania w firmie, a także przyciąga on również nowych klientów. Przy jego tworzeniu, warto jednak zwrócić uwagę na kilka istotnych kwestii.

System naliczania punktów


Karty lojalnościowe przede wszystkim powinny naliczać punkty przy robieniu każdych kolejnych zakupów. Za otrzymane punktu klienci powinni mieć możliwość robienia zakupów, albo otrzymania jakichś określonych prezentów. Dobrze jest co jakiś czas naliczać za konkretne produkty więcej punktów. Ważne jest jednak aby system punktowania był jasno opisany i dostępny dla każdego zainteresowanego. Ponadto przy zarejestrowaniu się system powinien naliczać więcej punktów, aby zachęcać do przynależności do programu lojalnościowego.

Członkostwo wybranych klientów


Dobrze jest również stworzyć program, który oferuje członkostwo jedynie stałym klientom. Wtedy osoby, które bardzo często robią zakupy w danej firmie, albo korzystają z jej usług mogą zostać docenieni. Dobrze jest oferować im różne rabaty, albo co jakiś czas darmowe produkty, albo usługi. W ten sposób osoby takie zostaną zachęceni do dalszego korzystania z usług właśnie tej konkretnej firmy. Warto zdawać sobie sprawę z tego, że stali klienci przynoszą firmom zazwyczaj największe zyski. To im właśnie powinno się oferować lojalnościowe karty.